• 11 Temmuz 2020, 01:37:37

Kullanıcı adınızı, şifrenizi ve aktif kalma süresini giriniz

Gönderen Konu: ÝnÞiRaH KaYýP BüRoSu  (Okunma sayısı 41853 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı Avni

  • 'Mucize'ye en yakýn gerçektin lâkin mucize/m diyemedim sana üzgünüm
  • TaLiP
  • **
  • İleti: 132
  • Teþekkür 3
Ynt: ÝnÞiRaH KaYýP BüRoSu
« Yanıtla #60 : 16 Şubat 2010, 00:27:54 »

Birde yazýlarýný beðendiðim "Avni" nicklý arkadaþ gelmiyorlar...



Burayý daha yeni farkettim, af !

Öncelikle adýmýn önüne eklediðiniz yüklemden dolayý teþekkür ediyorum, hatýrladýðýnýz içinde bahtiyarým. Aklýnýzýn bir köþesinde kalabilmiþ isem ne mutlu bana.

Gelemeyiþimin nedeni ise yarýyýl tatilinden dolayý, okullarýn kapalý kalmasýný fýrsat bilip memleketim Edirne'ye gittik abimle. Orada internet olmadýðý içinde uzunca bir süre ayrý kalmýþ oldum.

Ey Hekim !
Bendeki bu derdi(aþký) eksiltme. Öyle bir tedavi yap ki, derdim gün be gün artsýn.

______________________________________________
Aþk...bir defa olur, bin defa öldürür!

Çevrimdışı __MiM__

  • __HiÇ__
  • *****
  • İleti: 9638
  • Teþekkür 51
Ynt: ÝnÞiRaH KaYýP BüRoSu
« Yanıtla #61 : 16 Şubat 2010, 01:41:11 »
eyvALLAH sevgili avni,
eksikliðini en çok hissettiklerimizden olduðunda hiç kuþku yok. sizi tekrar yanýmýzda görmekten büyük sevinç duydum. öðrenci olduðunuz belli oluyor, hoþgeldin tekrar aramýza abim...

Bana öyle bir resim çiz ki... Gözlerim açýkken deðil, kapatýnca göreyim!

Çevrimdışı HAdeKa

  • Mani_Sa_Karya_lý_10
  • TaLiP
  • **
  • İleti: 420
  • Teþekkür 4
Ynt: ÝnÞiRaH KaYýP BüRoSu
« Yanıtla #62 : 16 Şubat 2010, 12:44:38 »
e biri tatilden dolayý giremez biri de tatilde girebilir...

>>> "Tutalým ki Dikenim.. Hem de Kötü Bir Diken.. Ama Nihayetinde GüLLerLe Bir Aradayým…" [Hz. Mevlana] <<<

Çevrimdışı Garip_kul

  • BiSMiLLaH
  • *
  • İleti: 8
  • Teþekkür 0
Ynt: ÝnÞiRaH KaYýP BüRoSu
« Yanıtla #63 : 16 Şubat 2010, 17:47:34 »
e biri tatilden dolayý giremez biri de tatilde girebilir...
:goz_kirptim: HAYAT BU ÝÞTE :) :arkadas:

Çevrimdışı HAdeKa

  • Mani_Sa_Karya_lý_10
  • TaLiP
  • **
  • İleti: 420
  • Teþekkür 4
Ynt: ÝnÞiRaH KaYýP BüRoSu
« Yanıtla #64 : 16 Şubat 2010, 17:58:41 »
evet iþte ben tatili bitiren ve nete giremeyen biri grubuna giriyorum..,,

haklarýnýzý helal edin
>>> "Tutalým ki Dikenim.. Hem de Kötü Bir Diken.. Ama Nihayetinde GüLLerLe Bir Aradayým…" [Hz. Mevlana] <<<

Çevrimdışı Giryân

  • FoRuM Dostu
  • UzMaN ÜYE
  • ****
  • İleti: 1107
  • Teþekkür 8
  • 'Beþer'likten kurtulup 'insan'laþma yolunda yolcu.
Ynt: ÝnÞiRaH KaYýP BüRoSu
« Yanıtla #65 : 16 Şubat 2010, 18:49:51 »
Burayý daha yeni farkettim, af !

Öncelikle adýmýn önüne eklediðiniz yüklemden dolayý teþekkür ediyorum, hatýrladýðýnýz içinde bahtiyarým. Aklýnýzýn bir köþesinde kalabilmiþ isem ne mutlu bana.



Affederiz..! Bir þartla:)
 Demekki okul baþladý   buda girebileceksiniz demek o zaman ...Sýk sýk  girip  paylaþým yaparsanýz  belki affederiz..
Hoþ geldiniz Tekrar...
"Aþk odu evvel düþer ma þûka andan âþýka
Þem i gör ki yanmadan yandýrmadý pervâneyi"
Fuzûlî

Çevrimdışı Giryân

  • FoRuM Dostu
  • UzMaN ÜYE
  • ****
  • İleti: 1107
  • Teþekkür 8
  • 'Beþer'likten kurtulup 'insan'laþma yolunda yolcu.
Ynt: ÝnÞiRaH KaYýP BüRoSu
« Yanıtla #66 : 16 Şubat 2010, 18:51:40 »
Can Hadeka.."Hak"  yok caným ..Sen  baþarý ile okulunu hallet inþ :arkadas: önemli olan o..
"Aþk odu evvel düþer ma þûka andan âþýka
Þem i gör ki yanmadan yandýrmadý pervâneyi"
Fuzûlî

Çevrimdışı ~*medinemin_nuru*~

  • FoRuM Dostu
  • TaLiP
  • ****
  • İleti: 397
  • Teþekkür 1
Ynt: ÝnÞiRaH KaYýP BüRoSu
« Yanıtla #67 : 16 Şubat 2010, 21:40:35 »
evet iþte ben tatili bitiren ve nete giremeyen biri grubuna giriyorum..,,

haklarýnýzý helal edin
aynen bende o grubun içinde oluyorum :D :haha: :haha: :haha:

Çevrimdışı __MiM__

  • __HiÇ__
  • *****
  • İleti: 9638
  • Teþekkür 51
Ynt: ÝnÞiRaH KaYýP BüRoSu
« Yanıtla #68 : 16 Şubat 2010, 21:48:14 »
aynen bende o grubun içinde oluyorum :D :haha: :haha: :haha:

sen de mi gýz?
ne yani, hiç giremeyecen mi?
ezeli de at koþturduðunda okulda deðel miydin gýz?

Bana öyle bir resim çiz ki... Gözlerim açýkken deðil, kapatýnca göreyim!

Çevrimdışı ~*medinemin_nuru*~

  • FoRuM Dostu
  • TaLiP
  • ****
  • İleti: 397
  • Teþekkür 1
Ynt: ÝnÞiRaH KaYýP BüRoSu
« Yanıtla #69 : 16 Şubat 2010, 21:53:48 »
ya o anlamda demedimki be abis

girecem ama fazla sýklýkla giremiyecem dedim yani

sýnavlar filen baslicak bide sbs sýnavýda yaklasiyor onada çalisiyorum dersler filen anca akþamlarý

beni burda görebilirsiniz :D :haha: :haha: :haha:

insan

  • Ziyaretçi
Ynt: ÝnÞiRaH KaYýP BüRoSu
« Yanıtla #70 : 01 Mart 2010, 14:14:43 »
Pardon :

Pusulamýz kayýp mý?

Sevgili kardeþimi uzunca bir süredir göremiyoum ..

ÝnþaALLAH yaramaz bir durum yoktur !
« Son Düzenleme: 01 Mart 2010, 14:17:38 Gönderen: insan »

Çevrimdışı __MiM__

  • __HiÇ__
  • *****
  • İleti: 9638
  • Teþekkür 51
Ynt: ÝnÞiRaH KaYýP BüRoSu
« Yanıtla #71 : 01 Mart 2010, 14:18:42 »
Pardon :
Pusulamýz kayýp mý?

sahi yav, pusula kayýp essahdan!
ama geçen gün onu online görmüþtüm...
fakat hiçbir þey yazmadan kaybolmuþ!
niye acaba anlamadým...
biþeylere mi darýldý, ne oldu merak ettim bende doðrusu!

Bana öyle bir resim çiz ki... Gözlerim açýkken deðil, kapatýnca göreyim!

Çevrimdışı ~*medinemin_nuru*~

  • FoRuM Dostu
  • TaLiP
  • ****
  • İleti: 397
  • Teþekkür 1
Ynt: ÝnÞiRaH KaYýP BüRoSu
« Yanıtla #72 : 01 Mart 2010, 20:08:46 »
evet oda kayýpo ama bizim hocamýzda kayýp yani


vuslat_ebedi ablam :haha:

Çevrimdışı Renanet

  • UzMaN ÜYE
  • ***
  • İleti: 1959
  • Teþekkür 15
Ynt: ÝnÞiRaH KaYýP BüRoSu
« Yanıtla #73 : 02 Mart 2010, 11:05:39 »
Pusula en yakýn zamanda uðrayacak inþALLAH...Aþýrý yoðun bugünlerde ...
Bir  çiçekte gördügüm gülüþüne hasret bir ömür....
Bakýþlarýnýn  sýzlattigi yüregime gömdüðüm
Ömrüm sana  özlem dolu sözler göndersede sana yalnýz sana özel  sözlerin anlamlarýyla hitap etmeyi  bir ömre  bedel isterdim....

Çevrimdışı GüLRaNa

  • FoRuM Dostu
  • TaLiP
  • ****
  • İleti: 223
  • Teþekkür 0
Ynt: ÝnÞiRaH KaYýP BüRoSu
« Yanıtla #74 : 02 Mart 2010, 23:59:23 »
asLinda aranan isim cok degerLi MiM hocam..

SevgiLi,
 Tefekkür abLam
DAMRAM AbLam
EvÞaN,
DenGe,
GöKKuÞaÐý,
TuTuksuz_Kelimeler ,
~*medinemin_nuru*~,
GüL Rana...
Nerdesiniz degerLi yürekLer...
yazmadikLarim da ..nerdesiniz ...?



bu bölümü yeni farkettim.Lal-ü ebkem çok tþk ederim unutmayýp adýmý andýðýnýz için..
 :Senin_icin: