• 11 Aralık 2019, 20:48:06

Kullanıcı adınızı, şifrenizi ve aktif kalma süresini giriniz

Gönderen Konu: Canlı muhabbet...  (Okunma sayısı 8879 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

ebu musab

  • Ziyaretçi
Canlı muhabbet...
« Yanıtla #120 : 22 Eylül 2011, 22:56:36 »
bilmem ki  :tebessüm:
bir sessizlik çökmüş; silkelen forum  :heheheh:

 :anlamadim:

Çevrimdışı KuMRu

  • غرف خاصة
  • TaLiP
  • **
  • İleti: 62
  • Teşekkür 2
Canlı muhabbet...
« Yanıtla #121 : 22 Eylül 2011, 23:04:50 »
ben silkelen konuş diyom o similey kullanıyor  :aaa1:

Bir bilinmezim ismim de yok cismim de;
Dil üzmezim, tek hece var ismimde

Çevrimdışı __MiM__

  • __HiÇ__
  • *****
  • İleti: 9638
  • Teşekkür 51
Canlı muhabbet...
« Yanıtla #122 : 22 Eylül 2011, 23:11:36 »
ben silkelen konuş diyom o similey kullanıyor  :aaa1:

abla "moraliniz sinirlenmiş" ya, belki ondandır! :)

Bana öyle bir resim çiz ki... Gözlerim açıkken değil, kapatınca göreyim!

Çevrimdışı KuMRu

  • غرف خاصة
  • TaLiP
  • **
  • İleti: 62
  • Teşekkür 2
Canlı muhabbet...
« Yanıtla #123 : 22 Eylül 2011, 23:15:35 »
hı hı o da var tabi  :tebessüm:

ama hocama son ikazım konuş dedim mi konuşsun ne o öyle dut yemiş bülbül gibi  :anlamadim: ne bu yani

 :heheheh:
Bir bilinmezim ismim de yok cismim de;
Dil üzmezim, tek hece var ismimde

ebu musab

  • Ziyaretçi
Canlı muhabbet...
« Yanıtla #124 : 22 Eylül 2011, 23:50:22 »
hı hı o da var tabi  :tebessüm:

ama hocama son ikazım konuş dedim mi konuşsun ne o öyle dut yemiş bülbül gibi  :anlamadim: ne bu yani

 :heheheh:
benim bir simileyim vardı uyuyorum diye manço kardeş herhal silmiş.işte o similey burada olacak  :tebessüm:

Çevrimdışı __MiM__

  • __HiÇ__
  • *****
  • İleti: 9638
  • Teşekkür 51
Canlı muhabbet...
« Yanıtla #125 : 23 Eylül 2011, 00:01:43 »
hı hı o da var tabi  :tebessüm:
ama hocama son ikazım konuş dedim mi konuşsun ne o öyle dut yemiş bülbül gibi  :anlamadim: ne bu yani
:heheheh:

e ne yapsın 'garib'im be abla, sen 'morali sinirlendi' deyince korkmuş olmalı! :)))))


Bana öyle bir resim çiz ki... Gözlerim açıkken değil, kapatınca göreyim!

Çevrimdışı KuMRu

  • غرف خاصة
  • TaLiP
  • **
  • İleti: 62
  • Teşekkür 2
Canlı muhabbet...
« Yanıtla #126 : 23 Eylül 2011, 00:06:27 »
valla MiM hocam bana pek korkmuş gibi gelmedi...
sanırsam garip hocama içtiği çaylar dokundu bugün; çok fazla cesurlaşmış başka bir konuda benim için ileri yaş sorunsalı falan gibi anlam veremediğim cümleler kuruyor baksanıza  :amanhaa:

 :heheheh:
Bir bilinmezim ismim de yok cismim de;
Dil üzmezim, tek hece var ismimde

Çevrimdışı __MiM__

  • __HiÇ__
  • *****
  • İleti: 9638
  • Teşekkür 51
Canlı muhabbet...
« Yanıtla #127 : 23 Eylül 2011, 00:12:42 »
abla garip hoca galiba benim imzadan etkilenmiş olmalı...
gözlerini kapatıp "sorunsal" rüyalar görmeye başlamış sanki...
başka türlü cesaret edemezdi muhtemelen! :))))

Bana öyle bir resim çiz ki... Gözlerim açıkken değil, kapatınca göreyim!

ebu musab

  • Ziyaretçi
Canlı muhabbet...
« Yanıtla #128 : 23 Eylül 2011, 00:18:59 »
valla MiM hocam bana pek korkmuş gibi geldi...
sanırsam garip hocama içtiği çaylar dokundu bugün; çok fazla cesurlaşmış başka bir konuda benim için ileri yaş sorunsalı falan gibi anlam veremediğim cümleler kuruyor baksanıza  :amanhaa:

 :heheheh:
:gul[1]:

Çevrimdışı KuMRu

  • غرف خاصة
  • TaLiP
  • **
  • İleti: 62
  • Teşekkür 2
Canlı muhabbet...
« Yanıtla #129 : 23 Eylül 2011, 00:25:13 »
valla garip hocam oynamıyom senle... :Kotu:

insanı şöyle ağız tadıyla atışmaktan hep mahrum bırakıyon ya mübarek bir polemiğe gir; bir uzat şu tartışmayı yok hemen ya tebessüm eder ya da çiçek gönderir tatlıya bağlar...

bak böyle yaparsan seni kimse sevmez senle kimse oynamaz  :heheheh: :heheheh:
Bir bilinmezim ismim de yok cismim de;
Dil üzmezim, tek hece var ismimde

Çevrimdışı Tefekkür

  • YöNeTiCi
  • UzMaN ÜYE
  • *****
  • İleti: 1122
  • Teşekkür 8
  • Hüznüm yüreğime dokunan dûamın sûkûtudur...
Canlı muhabbet...
« Yanıtla #130 : 26 Eylül 2011, 13:54:50 »
Selamüm aleyküm..

Tüm İnşirah dostlarına selamlar...Rabbime emanet olun...



Ve aleyküm selam  ....her zaman olduğu üzere kendi selamımı kendim aldım...Her nekadar üzerinden 6 sayfa 90 yorum geçmiş olsada , ve alınmamış  gözden kaçmış tüm selamlar niyetine...

Çevrimdışı Cecenyam

  • غرف خاصة
  • TaLiP
  • **
  • İleti: 226
  • Teşekkür 2
  • Sabır, savaş, zafer... Adım Müslüman
Canlı muhabbet...
« Yanıtla #131 : 28 Eylül 2011, 14:03:41 »
Kumru abla nasıl oldun?

Çevrimdışı M@nço

  • TaLiP
  • **
  • İleti: 186
  • Teşekkür 26
  • Hikaye ve Senaryo Yazarı-Radyo Programcısı
Canlı muhabbet...
« Yanıtla #132 : 28 Eylül 2011, 14:04:47 »
Hayırlı günler herkese.İşlerinde çalışan,evlerinde türlü işlerle boğuşan bay ve bayan arkadaşlarımıza da Hak Teala'dan kolaylıklar diliyorum.
  • Galatasaray
Fark edilmek için çok küçük olduğunu düşünüyorsan, kapalı bir odada bir sivrisinekle uyumayı dene.

Afrika Atasözü

Çevrimdışı Cecenyam

  • غرف خاصة
  • TaLiP
  • **
  • İleti: 226
  • Teşekkür 2
  • Sabır, savaş, zafer... Adım Müslüman
Canlı muhabbet...
« Yanıtla #133 : 28 Eylül 2011, 14:05:51 »
ALLAH razı olsun. Amin.

Herkese yürekten selamlar...

ebu musab

  • Ziyaretçi
Canlı muhabbet...
« Yanıtla #134 : 28 Eylül 2011, 15:07:16 »
Amin ALLAH razı olsun

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40